Sūdzības
Bojātu preču apstrāde
Pat ja defekti ir nelieli, varat būt droši, ka mēs nekavējoties risināsim problēmu un atradīsim jums labāko risinājumu. Mums ir svarīgi atrisināt visas problēmas pēc iespējas ātrāk, lai jums nebūtu jāuztraucas par ilgāku gaidīšanu nekā nepieciešams (parasti visu atrisinām dažu dienu laikā).
Kad es varu iesniegt sūdzību?
Mēs esam atbildīgi par produkta defektiem, ko izraisījis ražotājs vai pārdevējs. Tomēr mēs neesam atbildīgi par jauniem defektiem un bojājumiem, īpaši, ja tie radušies produkta nepareizas lietošanas vai patēriņa dēļ. Mēs neesam atbildīgi par lietotu produktu defektiem, ja tie ir saistīti ar produkta lietošanu vai patēriņu. Mēs arī neesam atbildīgi par lietotu (ne jaunu) produktu defektiem piegādes laikā. Ja produktam ir derīguma termiņš, mēs esam atbildīgi par produkta piemērotību lietošanai visā norādītajā laika posmā.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka paaugstināta jutība vai alerģiska reakcija uz iegādāto preci pati par sevi nenozīmē preces defektu. Bezmaksas dāvanu vai citu bezmaksas preču, kas nebija iekļautas jūsu pasūtījumā, defekti arī nav pamats sūdzības iesniegšanai. Preču fotoattēli mūsu tīmekļa vietnē ir paredzēti tikai ilustratīviem nolūkiem un neatspoguļo preces īpašības (piemēram, faktiskais iepakojums var atšķirties, jo to ir mainījis pats ražotājs).
Jūsu tiesības, iesniedzot sūdzību
Ja prece ir bojāta, mēs varam jums izmaksāt kompensāciju iepirkšanās kupona veidā.
Jums ir arī tiesības pieprasīt defekta novēršanu, nomainot vai salabojot preci.
Ja tas nav iespējams vai finansiāli nepraktiski, jums ir tiesības pieprasīt atlaidi no samaksātās cenas. Šādā gadījumā jūs varat paturēt bojāto preci, un mēs jums atlīdzināsim daļu no pirkuma cenas. Ja preces bojājums ir būtisks, jums ir tiesības atteikties no pirkuma līguma. Šādā gadījumā jums ir jāatdod mums prece, un mēs atmaksāsim jums pilnu pirkuma cenu.
Kā iesniegt sūdzību
Ja nolemjat iesniegt sūdzību, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@lipsell.lt, lai mēs varētu jums palīdzēt. Lūdzu, neaizmirstiet pievienot sūdzības veidlapu, kuru varat atrast šeit.
Mēs jūs informēsim par jūsu sūdzības izskatīšanas gaitu, tostarp par sūdzības saņemšanu, pieņemšanu vai noraidīšanu. Informācija tiek sniegta pa e-pastu vai īsziņu. Mēs varam ar jums sazināties arī pa tālruni.
Mēs izskatīsim jūsu sūdzību un nekavējoties pieņemsim lēmumu. Sūdzības izskatīšana, tostarp risinājuma atrašana, neaizņems ilgāk par 30 dienām. Pretējā gadījumā jums ir tiesības atteikties no pirkuma līguma. Lai savlaicīgi pieņemtu lēmumu, ir nepieciešama jūsu izpratne un sadarbība ar mums. Ja sūtījums ir piegādāts bojāts vai sūtījumā trūkst pasūtīto preču, iesakām saglabāt visu iepakojumu vismaz 5 darba dienas kā pierādījumu: defektu un bojājumu fotoattēli paātrinās prasības izskatīšanas procesu.
Kontaktinformācija
Mēs labprāt atbildēsim uz visiem jūsu jautājumiem par sūdzību iesniegšanu, rakstot uz e-pasta adresi support@lipsell.com.